Popis předmětu - A0B04FCE3
A0B04FCE3 | Příprava na FCE3 | ||
---|---|---|---|
Role: | V | Rozsah výuky: | 2C |
Katedra: | 13104 | Jazyk výuky: | |
Garanti: | Zakončení: | Z | |
Přednášející: | Kreditů: | 2 | |
Cvičící: | Semestr: | Z,L |
Webová stránka:
https://moodle.fel.cvut.cz/courses/A0B04FCE3, https://jazyky.fel.cvut.cz/vyuka/A/FCE/Anotace:
Kurz je určen pro zájemce, kteří studovali na katedře jazyků předmět FCE1 a FCE2, nebo pro ty, jejichž vstupní znalosti jsou na dané úrovni dle sylabů, a kteří chtějí dosáhnout znalostí na úrovni B2 podle Společného evropského referenčního rámce složením mezinárodní zkoušky FCE na Britské radě. Kurz prohlubuje všechny jazykové dovednosti - mluvený projev, psaný projev, čtení, poslech, gramatiku i fonetiku. Pracuje s učebnicemi pro přípravu na tuto zkoušku určenými.Cíle studia:
Cíl kurzu: Kurz je zaměřen na posílení řečových dovedností (čtení, psaní, mluvení, poslech) a gramatiky. Studenti jsou díky autentickým textům konfrontováni s reálnými situacemi a v propracovaných cvičeních (gramatických, lexikálních, mluvních, poslechových, fonetických či zaměřených na četbu a psaní) vedeni k plynulému a přesnému vyjadřování..Obsah:
Kurz je určen pro zájemce, kteří studovali na katedře jazyků předmět FCE1 a FCE2, nebo pro ty, jejichž vstupní znalosti jsou na dané úrovni dle sylabů, a kteří chtějí dosáhnout znalostí na úrovni B2 podle Společného evropského referenčního rámce složením mezinárodní zkoušky FCE na Britské radě. Kurz prohlubuje všechny jazykové dovednosti - mluvený projev, psaný projev, čtení, poslech, gramatiku i fonetiku. Pracuje s učebnicemi pro přípravu na tuto zkoušku určenými.Osnovy přednášek:
W1 Lucky break? Reading-gapped text, speaking-compensation strategies, grammar-conditional forms. W2 Lucky break? Listening-multiple choice, use of English-word formation, vocabulary-collocations with luck. W3 Lucky break? Grammar-third conditional, writing-essay, review. W4 Virtual friend. Vocabulary-adjectives with self, grammar-conditionals, use of English-adjectives. W5 Virtual friend. Reading-multiple choice, speaking, grammar-participles. W6 Virtual friend. Speaking, grammar-emphasis with what, writing, progress test. W7 Living on the edge. Reading-gapped text, grammar-mixed conditionals, use of English-word formation. W8 Living on the edge. Listening-sentence completion, vocabulary-adjectives and verbs with prepositions, grammar-hypothetical meaning. W9 Living on the edge. Speaking-long turn, writing-review, review. W10 Crime scene. Listening and vocabulary, grammar-modal verbs, speaking-discussion. W11 Crime scene. Reading-multiple choice, grammar-have/get st done, use of English. W12 Crime scene. Writing-report, part 2, review. W13 Final credit test. W14 Exam maximizer.Osnovy cvičení:
W1 Lucky break? Reading-gapped text, speaking-compensation strategies, grammar-conditional forms. W2 Lucky break? Listening-multiple choice, use of English-word formation, vocabulary-collocations with luck. W3 Lucky break? Grammar-third conditional, writing-essay, review. W4 Virtual friend. Vocabulary-adjectives with self, grammar-conditionals, use of English-adjectives. W5 Virtual friend. Reading-multiple choice, speaking, grammar-participles. W6 Virtual friend. Speaking, grammar-emphasis with what, writing, progress test. W7 Living on the edge. Reading-gapped text, grammar-mixed conditionals, use of English-word formation. W8 Living on the edge. Listening-sentence completion, vocabulary-adjectives and verbs with prepositions, grammar-hypothetical meaning. W9 Living on the edge. Speaking-long turn, writing-review, review. W10 Crime scene. Listening and vocabulary, grammar-modal verbs, speaking-discussion. W11 Crime scene. Reading-multiple choice, grammar-have/get st done, use of English. W12 Crime scene. Writing-report, part 2, review. W13 Final credit test. W14 Exam maximizer.Literatura:
Materiály: Gold First, New Edition, J.Bell, A.Thomas, Pearson 2015 Unit 9-12Požadavky:
Studenti budou během seminářů aktivně pracovat a budou se na ně připravovat v rámci domácí přípravy. Počet povolených absencí je stanoven na dvě, vyučující však může řešit jednotlivé případy individuálně. Během semestru píší studenti tři testy dosáhnout 65% z daných bodů. Další požadavky specifikuje učitel při zahájení kurzu.Poznámka:
Předmět není určen pro studenty, kteří ho mají jako svůj mateřský/úřední jazyk. |
Klíčová slova:
FCEPředmět je zahrnut do těchto studijních plánů:
Stránka vytvořena 9.11.2024 11:51:16, semestry: Z/2024-5, Z/2025-6, L/2023-4, L/2024-5, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů | Návrh a realizace: I. Halaška (K336), J. Novák (K336) |