Popis předmětu - BBB39TVS
BBB39TVS | Tvorba virtuálních světů | ||
---|---|---|---|
Role: | Rozsah výuky: | 2P+2C | |
Katedra: | 13139 | Jazyk výuky: | CS |
Garanti: | Sedláček D., Slabý O. | Zakončení: | Z |
Přednášející: | Sedláček D., Slabý O. | Kreditů: | 4 |
Cvičící: | Sedláček D., Slabý O. | Semestr: | L |
Anotace:
Tvorba VR světa v Unreal Engine 5. -- tbaOsnovy přednášek:
1. | Pracovní proces tvorby VR scény (basic workflow). Struktura prostředí a toky informací uvnitř UE5. Popis nástrojů prostředí. Tvorba jednoduché scény a práce s materiály, texturami, videem a zvuky. | |
2. | Řízení procesů ve scéně pomocí interního vizuálního jazyka blueprints. Animace. Nástroje pro interakci. Zpracování událostí. | |
3. | Práce se světly, kamerou, nastavení renderingu. Pokročilé techniky animace - fyzikální simulace, animace řízené vnějším vstupem. | |
4. | Rozhraní pro C++. Vývoj pluginu pro přidání nové funkce. Export pro vybrané platformy - desktop, Android, HTML5. |
Osnovy cvičení:
Literatura:
Steven M. LaValle - Virtual Reality, Cambridge University Press 2019 Mitch McCaffrey, Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4 (Game Design) 1st Edition, Addison-Wesley Professional; 1 edition (February 16, 2017)Požadavky:
chuť si zkusit vytvořit VR svět a věnovat tomu trochu svého časuPoznámka:
Předmět probíhá formou blokové výuky po dobu 4 týdnů. |
Klíčová slova:
Virtuální realita, VR, Unreal Engine 5, UE5Předmět je zahrnut do těchto studijních plánů:
Plán | Obor | Role | Dop. semestr |
Stránka vytvořena 26.3.2025 07:50:56, semestry: Z,L/2024-5, Z,L/2025-6, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů | Návrh a realizace: I. Halaška (K336), J. Novák (K336) |