Popis předmětu - BE9M04PRE
BE9M04PRE | Presentation Skills | ||
---|---|---|---|
Role: | V, P, PO | Rozsah výuky: | 2C |
Katedra: | 13104 | Jazyk výuky: | EN |
Garanti: | Juna Jennings P. | Zakončení: | KZ |
Přednášející: | Kreditů: | 2 | |
Cvičící: | Juna Jennings P., Stadnik E., Ynsua M. | Semestr: | Z |
Webová stránka:
https://moodle.fel.cvut.cz/courses/BE9M04PREAnotace:
Celkový cíl tohoto kurzu je rozvíjet komunikační a jazykové dovednosti za účelem plánování a realizace efektivní prezentace. Studenti budou provedeni postupně skrze všechny klíčové body prezentování - od jejich přípravy a schopnost představit se až k závěrečnému shrnutí. Studenti jsou pomocí interaktivních metod instruováni k úspěšnému předávání svých myšlenek a nápadů v logickém pořadí a uspořádaných celcích, to vše stručně, jasně a výstižně. Důraz je kladen na nezávislé kritické myšlení a na správnou formulaci prezentovaných myšlenek. Během tohoto kurzu si studenti procvičí dovednosti, které jim umožní stát se lepšími řečníky a přednášejícími.Cíle studia:
Cílem předmětu je rozvinutí schopnosti strukturovaného myšlení, logické formulace a argumentace, dále dovednosti vyjádřit stručně a jasně vlastní názor podle funkce projevu a očekávání posluchačů.Obsah:
Celkový cíl tohoto kurzu je rozvíjet komunikační a jazykové dovednosti za účelem plánování a realizace efektivní prezentace. Studenti budou provedeni postupně skrze všechny klíčové body prezentování - od jejich přípravy a schopnost představit se až k závěrečnému shrnutí. Studenti jsou pomocí interaktivních metod instruováni k úspěšnému předávání svých myšlenek a nápadů v logickém pořadí a uspořádaných celcích, to vše stručně, jasně a výstižně. Důraz je kladen na nezávislé kritické myšlení a na správnou formulaci prezentovaných myšlenek. Během tohoto kurzu si studenti procvičí dovednosti, které jim umožní stát se lepšími řečníky a přednášejícími.Osnovy přednášek:
Week 1: Course Introduction & Credit Requirements How to Prepare and Give a Presentation Week 2: Body Language & Gestures: Non-Verbal Communication Preparing Slides for Presentations HW: Choose Topic for Presentation Week 3: Structure of a Presentation (INTRODUCTION - BODY - CONCLUSION) Signposting / Signalling: Introduction & Overview Portion of Presentation HW: Create OVERVIEW for Presentation Week 4: Making an Outline Innovative Ways to Open your Presentation Week 5: Individual Consultations Week 6: Language: Informal vs. Formal (Academic) / Other Word Choices At a Loss for Words: Describing Things When You Forget the Word Week 7: Fluency Practice: Summarizing Week 8: Pronunciation: It is WHAT you say...and HOW you say it Key Words in Presentation Week 9: Facts versus Opinions Reporting Verbs / Hedging Week 10: Graphs & Charts How to Talk About a Visual Aid Week 11: Individual Consultations Progress Check / Practice Presentation Week 12: STUDENT PRESENTATIONS Week 13: Feedback / Make-up Presentations Week 14: Reserve Class (Feedback / Make-up Presentations)Osnovy cvičení:
Week 1: Course Introduction & Credit Requirements How to Prepare and Give a Presentation Week 2: Body Language & Gestures: Non-Verbal Communication Preparing Slides for Presentations HW: Choose Topic for Presentation Week 3: Structure of a Presentation (INTRODUCTION - BODY - CONCLUSION) Signposting / Signalling: Introduction & Overview Portion of Presentation HW: Create OVERVIEW for Presentation Week 4: Making an Outline Innovative Ways to Open your Presentation Week 5: Individual Consultations Week 6: Language: Informal vs. Formal (Academic) / Other Word Choices At a Loss for Words: Describing Things When You Forget the Word Week 7: Fluency Practice: Summarizing Week 8: Pronunciation: It is WHAT you say...and HOW you say it Key Words in Presentation Week 9: Facts versus Opinions Reporting Verbs / Hedging Week 10: Graphs & Charts How to Talk About a Visual Aid Week 11: Individual Consultations Progress Check / Practice Presentation Week 12: STUDENT PRESENTATIONS Week 13: Feedback / Make-up Presentations Week 14: Reserve Class (Feedback / Make-up Presentations)Literatura:
Materials: Provided by instructor (or made available online).Požadavky:
U studentů se předpokládá znalost anglického jazyka alespoň na úrovni Intermediate.Předmět je zahrnut do těchto studijních plánů:
Plán | Obor | Role | Dop. semestr |
BPOES_2020 | Před zařazením do oboru | V | – |
BPOES | Před zařazením do oboru | V | – |
MPLAK_2016 | Avionika | PO | 1 |
MELAK_2016 | Avionika | P | 1 |
Stránka vytvořena 5.12.2024 17:51:00, semestry: Z/2025-6, Z,L/2024-5, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů | Návrh a realizace: I. Halaška (K336), J. Novák (K336) |