Popis předmětu - B0B39TVS

Přehled studia | Přehled oborů | Všechny skupiny předmětů | Všechny předměty | Seznam rolí | Vysvětlivky               Návod
B0B39TVS Tvorba virtuálních světů
Role:PS Rozsah výuky:2P+4L+18D
Katedra:13139 Jazyk výuky:CS
Garanti:Sedláček D. Zakončení:KZ
Přednášející:Sedláček D. Kreditů:4
Cvičící:Sedláček D. Semestr:L

Webová stránka:

https://moodle.fel.cvut.cz/course/B0B39TVS

Anotace:

Tvorba VR světa v Unreal Engine 5. -- tba

Osnovy přednášek:

1. Pracovní proces tvorby VR scény (basic workflow). Struktura prostředí a toky informací uvnitř UE5. Popis nástrojů prostředí. Tvorba jednoduché scény a práce s materiály, texturami, videem a zvuky.
2. Řízení procesů ve scéně pomocí interního vizuálního jazyka blueprints. Animace. Nástroje pro interakci. Zpracování událostí.
3. Práce se světly, kamerou, nastavení renderingu. Pokročilé techniky animace - fyzikální simulace, animace řízené vnějším vstupem.
4. Rozhraní pro C++. Vývoj pluginu pro přidání nové funkce. Export pro vybrané platformy - desktop, Android, HTML5.

Osnovy cvičení:

Literatura:

Steven M. LaValle - Virtual Reality, Cambridge University Press 2019 Mitch McCaffrey, Unreal Engine VR Cookbook: Developing Virtual Reality with UE4 (Game Design) 1st Edition, Addison-Wesley Professional; 1 edition (February 16, 2017)

Požadavky:

chuť si zkusit vytvořit VR svět a věnovat tomu trochu svého času

Poznámka:

Předmět probíhá formou blokové výuky po dobu 4 týdnů.

Klíčová slova:

Virtuální realita, VR, Unreal Engine 5, UE5

Předmět je zahrnut do těchto studijních plánů:

Plán Obor Role Dop. semestr
BPSIT_2021 Před zařazením do oboru PS 4
BPSIT2_2021 Technologie pro multimédia a virtuální realitu PS 4


Stránka vytvořena 19.4.2024 17:53:33, semestry: Z,L/2023-4, Z/2024-5, připomínky k informační náplni zasílejte správci studijních plánů Návrh a realizace: I. Halaška (K336), J. Novák (K336)