Subject description - A0B04F1
Summary of Study |
Summary of Branches |
All Subject Groups |
All Subjects |
List of Roles |
Explanatory Notes
Instructions
A0B04F1 | French language 1 | ||
---|---|---|---|
Roles: | V | Extent of teaching: | 2C |
Department: | 13104 | Language of teaching: | |
Guarantors: | Juna Jennings P. | Completion: | Z |
Lecturers: | Credits: | 2 | |
Tutors: | Juna Jennings P., Krumpová A., Lexa F., Lisá D. | Semester: | * |
Web page:
https://moodle.fel.cvut.cz/courses/A0B04F1Anotation:
Kurz je určen pro studenty, kteří nemají s tímto jazykem žádné předchozí zkušenosti. Studenti se naučí rozumět základním frázím a jednoduchým způsobem se dorozumět s cizojazyčným mluvčím. Důraz je kladen na komunikaci a výslovnost.Study targets:
Cíl kurzu: Zvládnutí základů jazyka a schopnost reagovat v běžných situacích každodenního života. Gramatické struktury jsou procvičovány v komunikativních situacích.Content:
Týden 1,2: L 1- výslovnost. Mluvíte francouzsky? Pozdravy, představování. Rodina. Týden 3,4: L2- V Paříži. Člen, rod. Dotaz na cestu, poděkování. L3 - Mme Picard n´est pas contente. Sloveso "býti". Týden 5,6: L3- otázka inverzí. Povolání. Člen ve jmenném přísudku. L4- Les Picard vont au zoo. Slovesa typu "parler". Týden 7,8: Test 1. L4- množné číslo. Sloveso "jíti". L5- La famille Picard. Sloveso "míti". Číslovky 1-10. Rodina, sourozenci. Týden 9,10: L6-Četba. Člen neurčitý. L7- Jean décore sa chambre. Barvy. Ženský rod příd. jmen. Vazba "il y a ". Přivlastňovací zájm. v jednotném čísle. Týden 11: Opakování k testu. Týden 12: Závěrečný test Týden 13,14: Oprava testu, zápočty.Course outlines:
Týden 1,2: L 1- výslovnost. Mluvíte francouzsky? Pozdravy, představování. Rodina. Týden 3,4: L2- V Paříži. Člen, rod. Dotaz na cestu, poděkování. L3 - Mme Picard n´est pas contente. Sloveso "býti". Týden 5,6: L3- otázka inverzí. Povolání. Člen ve jmenném přísudku. L4- Les Picard vont au zoo. Slovesa typu "parler". Týden 7,8: Test 1. L4- množné číslo. Sloveso "jíti". L5- La famille Picard. Sloveso "míti". Číslovky 1-10. Rodina, sourozenci. Týden 9,10: L6-Četba. Člen neurčitý. Týden 11: Opakování k testu. Týden 12: Závěrečný test Týden 13,14: Oprava testu, zápočty.Exercises outline:
Týden 1,2: L 1- výslovnost. Mluvíte francouzsky? Pozdravy, představování. Rodina. Týden 3,4: L2- V Paříži. Člen, rod. Dotaz na cestu, poděkování. L3 - Mme Picard n´est pas contente. Sloveso "býti". Týden 5,6: L3- otázka inverzí. Povolání. Člen ve jmenném přísudku. L4- Les Picard vont au zoo. Slovesa typu "parler". Týden 7,8: Test 1. L4- množné číslo. Sloveso "jíti". L5- La famille Picard. Sloveso "míti". Číslovky 1-10. Rodina, sourozenci. Týden 9,10: L6-Četba. Člen neurčitý. Týden 11: Opakování k testu. Týden 12: Závěrečný test Týden 13,14: Oprava testu, zápočty. Podmínky pro získání zápočtu: Docházka, aktivní účast na hodinách, plnění zadaných úkolů. Vypracování obou testů. Zápočet je podmíněn úspěšností alespoň na 66%. V případě přechodu na distanční - on-line formu studia se podmínky mohou změnit.Literature:
Literatura : Pravda - Pravdová: Francouzština nejen pro samouky - lekce 1 - 6Requirements:
Podmínky pro získání zápočtu: Docházka, aktivní účast na hodinách, plnění zadaných úkolů. Vypracování obou testů. Zápočet je podmíněn úspěšností alespoň na 66%. V případě přechodu na distanční - on-line formu studia se podmínky mohou změnit.Keywords:
začátečník, francouzský, základy jazyka
Subject is included into these academic programs:
Program | Branch | Role | Recommended semester |
BKSIT | Common courses | V | – |
BPOES | Common courses | V | – |
BEOES | Open Electronic Systems | V | – |
BPOES_2020 | Common courses | V | – |
BPSIT | Common courses | V | – |
MPOES3 | Solid State Systems | V | – |
MPOES2 | RF and DSP Engineering | V | – |
MPOES1 | Communications and Signal Processing | V | – |
Page updated 23.3.2025 09:51:26, semester: L/2025-6, L/2024-5, Z/2025-6, Z/2024-5, Send comments about the content to the Administrators of the Academic Programs | Proposal and Realization: I. Halaška (K336), J. Novák (K336) |