První kolo volby děkana FEL na období 2011-2015
Závěr volby
V první volbě nebyl zvolen žádný kandidát. Děkujeme všem uchazečům za jejich čas, snahu i podněty do debaty o budoucnosti FEL.
Děkanské projekty kandidátů
- prof. Ing. Pavel Ripka, CSc.: krátká a dlouhá verze projektu
- prof. Ing. Boris Šimák, CSc.: krátká a dlouhá verze projektu + odpovědi na otázky.
Průběh děkanských voleb
- Beseda kandidátů se senátem: 18. 3. 2011
- Beseda s akademickou obcí: 23. 3. 2011 od 13:00 v místnosti T2:D3-209
- Volba děkana: 1. 4. 2011
Vyhlášení voleb na děkana FEL
Přihláška musí obsahovat:
- písemný souhlas s kandidaturou,
- děkanský projekt,
- zkrácenou verzi děkanského projektu v rozsahu jedné strany formátu A4.
Uvedené materiály doručte na adresu:
Akademický senát Fakulty elektrotechnickév podobě papírového dokumentu s podpisem kandidáta, materiál podle bodu b), c) navíc v elektronické podobě (na CD), vše v zalepené obálce výrazně označené v levém horním rohu nápisem: „Kandidát na děkana - NEOTEVÍRAT!“. Z hlediska termínu je rozhodující doručení do podatelny FEL, tj. do 9.3.2011 12:00 hodin. Po uzavření registrace kandidátů budou děkanské projekty zveřejněny. Děkanský projekt by měl zahrnovat dosavadní výsledky a zkušenosti kandidáta a jeho názory na důležité aspekty dalšího rozvoje ČVUT FEL. Funkce děkana fakulty je podmíněna předložením lustračního osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. v platném znění. Děkan je veřejným funkcionářem ve smyslu zákona o střetu zájmů č. 159/2006 Sb.
Českého vysokého učení technického v Praze
Technická 2
166 27 Praha 6
Členy AS zajímají názory uchazeče zejména na následující témata:
- koexistence pedagogické činnosti, vědecké činnosti a spolupráce s průmyslem na FEL (vyrovnaný poměr nebo důraz na některou z nich, způsob financování)
- řízení kvality a odměňování pedagogické činnosti, vědecké činnosti a spolupráce s průmyslem na FEL (podmínky pro kariérní růst pracovníků zaměřených výrazně na některou z oblastí),
- koexistence jednotlivých oblastí (elektrotechnika, informatika, management) ve všech činnostech na FEL, reakce na rozdíl mezi zájmem studentů o obory a perspektivou jejich uplatnění (potřebami praxe),
- výběrovost studia (jak realizovat výběr studentů do bakalářského studia, vztahy mezi etapami studia a počty studentů v nich, jak reagovat na představy ministerstva),
- organizace studia (rozšiřovat počty oborů a programů, horizontální prostupnost studia, poměr mezi absolventy se specializovanými a univerzálními znalostmi, jak reagovat na potřeby praxe a nové trendy, možnost pětiletého magistra),
- podmínky pro zahraniční studenty a internacionalizace
- uvažovaný tým spolupracovníků (obecně, ne nutně konkrétní jména)
- hodnocení kvality výuky (cíle, metody — anketa ČVUT a případné vlastní formy).